Hledat

Ubytování

Hotel Nano Hotel

Gornja vala 8 4 floors, 21333 Drvenik, Chorvatsko - Zobrazit mapu

Ubytování (Hotel) Hotel Nano. Hotel Nano se nachází přímo před pláží a nabízí 4hvězdičkové ubytování v Drveniku. Ubytování Hotel Nano se nachází ve městě Gornja Vala (Chorvatsko - Splitsko-dalmátská župa).

Popis ubytování Hotel Nano

Hotel Nano se nachází přímo před pláží a nabízí 4hvězdičkové ubytování v Drveniku. Nejbližší letiště ve Splitu je to 107 km. Koupelny jsou prostorné a vybavené velkým sprchovým koutem. Každé ráno se zde podává kontinentální snídaně. Makarska je 30 km a Međugorje je 58 km daleko. Hotel poskytuje a la carte restauraci, bezplatné Wi-Fi a bezplatné parkování. Činnosti oblíbené v oblasti zahrnují potápění, vodní sporty a cykloturistiku. Pokoje v hotelu Nano jsou klimatizované a nabízí zařízený balkon s výhledem na moře, satelitní TV s plochou obrazovkou a lednici.

Nejoblíbenější vybavení ubytování

  • 1 bazén
  • Parkování zdarma
  • Wi- Fi zdarma
  • Domácí zvířata povolena
  • Pláž
  • Bar

Vybavení ubytování Hotel Nano

  • Pláž
  • Terasa
  • Zahrada
  • Zdarma! Domácí zvířata jsou povolena a ubytována zdarma.
  • Prohlídky na kole Dodatečný poplatek
  • Aquapark Mimo ubytování
  • Vodní sporty Dodatečný poplatek
  • Potápění Dodatečný poplatek
  • Cyklistika
  • Pěší turistika Mimo ubytování
  • Ovoce
  • Dětská jídla
  • Bar
  • Restaurace
  • Zdarma! Bezdrátové internetové připojení je dostupné v hotelových pokojích zdarma.
  • Zdarma! Soukromé parkování je možné zdarma v areálu hotelu (rezervace není nutná).
  • Parkování pro handicapované
  • Dobíjecí stanice pro elektromobily
  • Hlídané parkoviště
  • Pronájem aut
  • Obědové balíčky
  • Požární alarmy
  • Ostraha 24 hodin denně
  • Trezor
  • Minimarket v objektu
  • Klimatizace
  • Výtah
  • Nekuřácké pokoje
  • Bazén
  • Krytý bazén
  • Vířivka/jacuzzi Dodatečný poplatek
  • Lékárnička k dispozici
  • Uplatňování postupů pro kontrolu zdraví hostů
  • Zaměstnanci dodržují všechna bezpečnostní opatření nařízená místními úřady
  • Přepážky nebo jiné bariéry mezi hosty a zaměstnanci tam, kde je třeba
  • Dodržování pravidel fyzického odstupu
  • Možnost bezhotovostní platby
  • Možnost odmítnout úklidové služby v ubytovací jednotce
  • Úklid prováděn profesionálními úklidovými firmami
  • Zapečetění ubytovacích jednotek po úklidu
  • Dezinfekce ubytovacích jednotek před příjezdem nových hostů
  • Praní povlečení, ručníků a ostatního prádla v souladu s pokyny místních úřadů
  • Čistící prostředky účinné proti koronaviru
  • Desinfekce veškerých talířů, příborů, sklenic a dalšího nádobí
  • Dodržování pravidel fyzického odstupu v jídelních částech